איך להשכיר רכב בדובאי

השכרת רכב בדובאי: איך זה עובד?

אם אתם מתכננים ביקור בדובאי ורוצים לחקור את העיר בסטייל, השכרת רכב יוקרה בדובאי היא אפשרות מצוינת. עם דובאי דיל, אתה יכול למצוא את הרכב המושלם שמותאם לצרכים שלך ולצאת למסע בלתי נשכח ברחובות המסנוורים של דובאי. במדריך זה, אנו נספר לכם על תהליך השכרת רכב בדובאי, כדי להבטיח חוויה חלקה.

1. בקרו באתר שלנו ותעיינו בקטלוג

כדי להתחיל במסע השכרת הרכב בדובאי, פתח את הקטלוג שלנו ותראה את המגוון הרחב של רכבים להשכרה בדובאי.
אנו מציעים רכבי יוקרה, רכבי ספורט, ג׳יפים ואפילו רכבים עם 7-8 מקומות למשפחות וקבוצות.
בזכות השוואת המחירים שלנו, אנו מצליחים לספק את המחיר הטוב ביותר בדובאי – בהתחייבות!

2. בחרו את הרכב שהתרשמתם ממנו

במידה ואתם צריכים עזרה, ניתן לפנות לאחד הסוכנים שלנו שיתאים לכם רכב לפי הצרכים שלכם ולפי תקציבכם. אצלנו כל לקוח הוא VIP ואנו מבטיחים לתת את השירות הטוב ביותר.

3. שליחת פנייה לסוכן

בחרתם רכב שמתאים לכם? מעולה! תפנו לסוכן על מנת לברר האם הרכב פנוי בתאריכים הרצויים. במצב שבו הרכב אינו פנוי, הסוכן ישמח להציע לכם מגוון של רכבים להשכרה בדובאי שיכולים להתאים לכם. תרגישו חופשי להביע את דעתכם כדי שיוכל להציע לכם רכבים רלוונטים.

4. שליחת מסמכים

מזל טוב, הרכב פנוי בתאריכים שלכם! עכשיו נשאר לטפל בפרטי ההזמנה. לפני שתוכלו לשריין את הרכב, תידרשו לשלוח את המסמכים הנדרשים. על מנת להשכיר רכב בדובאי, אתם צריכים לשלוח לנו צילום דרכון, רישיון נהיגה ישראלי ורישיון נהיגה בינלאומי בנוסף. 

אין לי רישיון נהיגה בינלאומי! מה אני עושה?
אל דאגה! במידה ושכחתם להוציא רישיון בינלאומי, אנו יכולים להוציא לכם דיגיטלית בדובאי בתשלום נוסף. הסוכנים שלנו יסבירו לכם על התהליך.

5. שריון הרכב לתאריכים שלכם

על מנת לשריין את הרכב לתאריכים שלכם, אנו גובים כ20% מסך עלות ההשכרה. תשלום זה נועד כדי לשריין עבורכם את הרכב ולמנוע הזמנות מזוייפות. בשלב זה תסבירו לסוכן איפה תרצו לקבל את הרכב(במלון/שדה-תעופה).
במידה וקרה משהו ואתם לא יכולים להגיע, תדברו איתנו וננסה לעזור לכם.

6. סקירת התנאים של ההשכרה

לאחר ביצוע התשלום הראשוני, אנו נבהיר לכם את כל התנאים של השכרת רכב בדובאי והביטוח הכלול.
במידה ושכרתם רכב ליום, יש לכם 24 שעות מרגע קבלת הרכב. אנא וודאו שאתם מחזירים אותו בזמן כדי למנוע עלויות נוספות מצד ספק הרכב.
כל הרכבים מגיעים עם מכסה של 250 קילומטר ליום. במידה ונסעתם מעל 250 קילומטר, תחוייבו בעלות נוספת.

7. איסוף הרכב שלכם 

בתאריך ובשעה שקבעתם מראש, הרכב יחכה לכם במיקום שביקשתם. וודאו שיש ברשותכם את כל המסמכים הדרושים.
1. רישיון נהיגה בתוקף
2. רישיון בינלאומי בתוקף
3. דרכון

8. חתימה על חוזה + תשלום – חשוב מאוד! צלמו את הרכב לפני!

לפני שאתם חותמים ויוצאים לדרך, אנו ממליצים לכם לצלם את הרכב מכל הכיוונים והזוויות על מנת לבטח את עצמכם. במידה ויש שריטות או מכות על הרכב תדאגו לצלם אותם מראש כדי למנוע האשמות שווא. 
אנו עובדים אך ורק עם חברות אמינות – אך זה לא אומר שלא כדאי לבטח את עצמכם!
לאחר שדאגתם לבטח את עצמכם, תוכלו לחתום על החוזה ואל תשכחו לקחת עותק לעצמכם.
במעמד זה תידרשו לשלם את היתרה ולהפקיד את הפיקדון עבור הרכב.

9. צאו לדרך ותהנו לחקור את דובאי בסטייל 

עם המפתחות ביד שלך, אתה מוכן לקרוע את הכבישים של דובאי ולצאת להרפתקה בלתי נשכחת. קח את הזמן להכיר את הרכב לפני היציאה לדרך. חשוב לשמור על חוקי תנועה ולהיות זהירים בכבישים של דובאי על מנת להבטיח חוויה בטוחה ומהנה. 
זכרו שאם צברתם קנסות – זה יירד מהפיקדון שלכם!

10. החזרת הרכב

בסיום תקופת ההשכרה שלכם, החזירו את הרכב למיקום המסירה המיועד כפי שהוסכם במהלך תהליך ההזמנה. ודאו שהרכב נמצא באותו מצב כמו שקיבלתם אותו גם מבחינת ניקיון וגם מבחינת מיכל הדלק. צוות ההשכרה יבדוק את הרכב וישלים את הניירת הנדרשת לפני סיום תהליך ההשכרה.

11. שתף את החוויה שלך

לאחר החזרת הרכב, הקדישו מספר רגעים כדי לספק משוב על החוויה שלכם עם דובאי דיל. אנו נעריך את זה מאוד! התובנות שלך לא רק יסייעו לחברה לשפר את השירותים שלה, אלא גם יסייעו לנוסעים העתידיים בקבלת החלטות.

השכרת רכב בדובאי מאפשר לך לחקור את דובאי בתנאים שלך, לגלות פנינים נסתרות ולחוות את התרבות בקצב שלך. 
אנו נשמח לעמוד לשירותכם וללוות אתכם בכל תהליך השכרת הרכב. בין אם אתם מחפשים יוקרה או ספורט-אלגנט, אנו נדאג לכם. תזכרו, השכרת רכב בדובאי – זה רק עם דובאי דיל.