באיזה שפה מדברים בדובאי?

דובאי היא עיר מגוונת עם מורשת תרבותית עשירה. כמרכז עסקים ותיירות, דובאי היא ביתם של אנשים מכל רחבי העולם, כל אחד מביא את השפה והתרבות הייחודית שלהם לעיר. במאמר זה, נחקור את השפות המדוברות בדובאי.

שפה רשמית

השפה הרשמית בדובאי היא ערבית. כשפת הקוראן ואיחוד האמירויות הערביות מדוברת על ידי רוב האוכלוסייה המקומית בדובאי. זו גם השפה המשמשת במסמכים רשמיים של הממשלה ובתקשורת.

אנגלית

אנגלית מדוברת ומובנת באופן נרחב בדובאי. זוהי השפה הנפוצה ביותר בשימוש בעסקים, חינוך ותיירות. מרבית הסימנים, התפריטים ומידע ציבורי אחר זמינים בערבית ובאנגלית. אנגלית נלמדת בבתי הספר מגיל צעיר ולעיתים קרובות היא שפת ההוראה במוסדות להשכלה גבוהה.

שפות אחרות

דובאי היא כור היתוך של תרבויות, וכתוצאה מכך, שפות רבות אחרות מדוברות בעיר. הינדי ואורדו מדוברות באופן נרחב על ידי הקהילות הגדולות של הודו ופקיסטן בדובאי. שפות אסייתיות אחרות כמו טגלוג, בנגלית ומלאיאלאם מדוברות לעיתים קרובות.

גם רוסית וסינית הופכות נפוצות יותר בדובאי בשל המספר הגדל והולך של תיירים ותיירים ממדינות אלה. צרפתית, גרמנית וספרדית גם מדוברות על ידי מספר תושבים ומבקרים, בעיקר אלה שבתעשיית האירוח.

שפת סימנים

בדובאי, שפת הסימנים מוכרת כשפה רשמית ומשמשת לתקשורת עם קהילת החירשים. שפת הסימנים של איחוד האמירויות הערביות, הידועה גם כשפת הסימנים של אמיראטי, היא שפת הסימנים הנפוצה ביותר בדובאי.

לסיכום

דובאי היא עיר רב-לשונית ורב-תרבותית, עם מגוון של שפות המדוברות על ידי התושבים והמבקרים בה. בעוד שערבית היא השפה הרשמית, אנגלית היא שפה מדוברת ומובנת, ועוד שפות רבות אחרות נפוצות גם הן. עם קהילה מגוונת, דובאי מציעה הזדמנות ייחודית ללמוד ולחוות תרבויות ושפות שונות.

כדי שתהנו ותנצלו את דובאי כמו שצריך, אנו מציעים לכם לשקול השכרת רכב בדובאי.  בדובאי דיל תוכלו לקבל שירות בעברית ואת המחיר הטוב ביותר בדובאי. אנו נתאים לכם רכב לפי התקציב ונהיה איתכם לאורך כל התהליך מרגע קבלת הרכב ועד החזרתו.