למה לבחור בדובאי דיל?

דובאי היא עיר שידועה בשפע שלה, בפזרנות, ובמותרות. תיירים מכל רחבי העולם נוהרים לדובאי כדי לחוות את אורח החיים המפואר שלה, קניות יוקרה, ויעדים אקזוטיים. אם אתם מתכננים טיול ורוצים לחקור את העיר בסטייל, אחד הדברים החיוניים שאתם צריכים לשקול הוא השכרת רכב בדובאי. עם כל כך הרבה חברות השכרת רכב בדובאי, זה יכול להיות מאתגר למצוא אחד שמציע את הרכבים הטובים ביותר, במחירים סבירים ושירות טוב.

בדובאי דיל כל לקוח הוא VIP!

אנו מבינים את הצרכים והציפיות של הלקוחות. אנחנו שואפים לספק את השירות הטוב ביותר של השכרת רכב בדובאי.
על ידי השוואת מחירים של למעלה מ -10 ספקי רכב, אנחנו מצליחים להשיג לך את המחיר הטוב ביותר של המכונית שאתה צריך, כל זה תוך מתן תמיכה 24/7. בין אם אתם מחפשים רכב ספורט יוקרתי, סדאן או רכב שטח עבור המשפחה שלכם, אנחנו נדאג למצוא לכם את הרכב המושלם בשביל התקציב שלכם.

במאמר זה, נדון בכל מה שאתה צריך לדעת על דובאי דיל – השכרת רכבים בדובאי, כולל השירותים שלנו, מחירים וטיפים.

שירותים

דובאי דיל מציעה מגוון רחב של שירותים המספקים את הצרכים המגוונים של הלקוחות שלנו. השירותים כוללים:

אספקת הרכב למיקום שתרצו 24/7

אנו יכולים לספק לכם את הרכב שלכם בכל שעה ביום. בין אם אתם רוצים רכב כשאתם נוחתים בשדה התעופה או ישירות למלון, אנו נספק לכם אותו באיזה שעה שתצטרכו. רק תוודאו לעדכן אותנו מראש!

שירותי נהג

אם אתה מעדיף שיהיה לך נהג לרכב שלך, אנו מציעים שירותי נהג מקצועי. הנהגים מיומנים, מנוסים ובעלי ידע על הנתיבים והיעדים של העיר. אתה יכול לשבת, להירגע, וליהנות מהנסיעה שלך בזמן הנהג שלך דואג לכל דבר. 
כאשר אתם שוכרים רכב עם נהג אתם לא צריכים לדאוג לניווט בעיר או בחיפוש חנייה! הנהג יוריד אתכם ביעד שלכם ויאסוף אתכם ברגע שתרצו!

השכרת רכבי יוקרה

דובאי היא עיר שהיא מילה נרדפת ליוקרה, ואנחנו מבינים שהלקוחות מצפים רק לטוב ביותר. זו הסיבה שאנו מציעים השכרת רכבי יוקרה ממותגי רכב מובילים כמו פרארי, למבורגיני, מקלארן, ועוד. בין אם אתם משתתפים בפגישה עסקית או באירוע מיוחד, מכוניות היוקרה שלנו יעזרו לכם להרשים את הסובבים שלכם.

השכרת רכב חודשי

אם אתם מתכננים להישאר בעיר לתקופה ממושכת, אנו מציעים השכרת רכב בדובאי לתקופה של חודש ומעלה במחירים מוזלים. תוכניות השכירות החודשיות שלנו גמישות וניתן להתאים אותן לצרכים הספציפיים שלכם.

מחירים

בדובאי דיל אנו מאמינים שלכל אחד מגיע רכב שישדרג את הטיול. בזכות השוואת המחירים שלנו, אנו מספקים את הדיל הטוב בדובאי! תבדקו אותנו! אנחנו החברה הישראלית שמספקת את המחירים הנמוכים ביותר לכל סוגי הרכבים!

חשוב לדעת – ייתכן ותמצאו רכבים עם מחיר זול יותר משלנו. אך אם תבדקו את שנתון הרכב והקילומטראז׳ תוכלו להבין שהמחיר הוא בהתאם למצב הרכב. בדובאי דיל תמצאו רק רכבים חדישים ובטיחותיים. 
אם אתם רואים פרארי ב2000-3000 ש״ח, הרכב כנראה בן 5-8 שנים של השכרה ולכן מצבו לא טוב בכלל. הוא גם לא בטיחותי מאחר וחלקים שלו מאוד ישנים וספקי הרכב לא מטפלים ברכבים האלה כמו שצריך.

דרכי תשלום – אנו מקבלים את רוב סוגי התשלום כולל כרטיס אשראי, קריפטו, וגם מזומן במקום.

שאלות נפוצות

איך אני מבצע הזמנה?

כדי לבצע הזמנה תידרשו לשלם כ20% מעלות ההשכרה מראש על מנת לשריין את הרכב לתאריכים שלכם.
ניתן לבצע הזמנה בפנייה לאחד הסוכנים שלנו בווצאפ. לפנייה לחצו כאן.

האם אתם מציעים ביטוח?

כן, אנו מציעים כיסוי ביטוחי למכוניות השכירות. תוכניות הביטוח משתנות בהתאם לסוג הרכב ולמשך ההשכרה. אתם יכולים לבחור מתוך מגוון של אפשרויות ביטוח כדי להבטיח שאתם מכוסה במקרה של כל נסיבות בלתי צפויות.ֿ

האם יש דרישת גיל מינימלית כדי להשכיר רכב בדובאי?

כן, דרישת הגיל המינימלית להשכרת רכב בדובאי היא 21. אך אצל חלק מהספקים שלנו, כדי להשכיר רכב אקזוטי כמו פרארי או למבורגיני, הגיל המינימלי הוא 24. 

סיכום

אנו בדובאי דיל שואפים להיות חברת השכרת רכב בדובאי הטובה ביותר. 
אנו מציעים שירותים מיוחדים, חויית לקוח יוצאת דופן ומחירים תחרותיים והכי זולים בשוק!
בין אם אתם תיירים או תושבים, אנו מכסים אתכם במגוון רכב של שירותים הכולל אספקת רכב למיקום שלכם 24/7 והשכרת רכב עם נהג בדובאי. צי המכוניות שלנו כולל את הדגמים הכי חדשים של מותגי הרכב המובילים שיבטיחו נסיעה בסטייל ונוחות. צרו קשר עם אחד הסוכנים שלנו לקבלת מידע נוסף והתאמת רכב לתקציבכם כדי לשריין לתאריך שלך עוד היום!